Kosmaceutyki na łuszczycę?

Witajcie!

Biorę udział w akcji, w której do przetestowania będą kosmetyki/kosmaceutyki na łuszczycę. Jeśli ktoś ma ochotę mnie wesprzeć proszę udostępnijcie ten post! Im więcej komentarzy zbiorę pod postem, im więcej  wejść na moją stronę będzie, tym większa szansa, że zostanę wybrana do przetestowania kosmetyków, które pomogą mi wyleczyć łuszczycę, a wam podpowiedzą co warto kupić żeby pozbyć się łuszczącej skóry!



Ps. A jeśli prowadzisz bloga urodowego może zechcesz się sama zgłosić, ponoć liczba miejsc jest nieograniczona! ;)

Akcję organizuje sklep: Naturica.pl

Bardzo bym chciała móc przetestować kolageny nowej generacji, bo tyle o nich słyszałam, że mam straszą ochotę sprawdzić je na swojej skórze.

2 komentarze :

  1. Bardzo jestem ciekawa efektów Twojego testowania kosmetyków do pielęgnacji skóry łuszczycowej.Takie praktyczne opinie są bezcenne. Ciekawa jestem, czy testowałaś też kosmetyki złuszczające i co o nich myślisz.

    OdpowiedzUsuń

STOP LUSZCZYCY! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka