Krem ochronno-regeneracyjny na łuszczycę

Znacie firmę BIOARPIL? Słyszeliście o ich kremie na łuszczycę?

Krem BIOAPIL przykuł ostatnio moją uwagę, bo dużo i nim słyszałam. Nawet widziałam go w jednym sklepie z naturalnymi produktami, ale był jakiś strasznie drogi. Drogi wcale nie znaczy, że dobry więc odpuściłam na chwilę, ale kiedy przeczytałam o nim kolejną dobrą opinię nie mogłam się powstrzymać i wróciłam do tego sklepu. Niestety okazało się, że nie ma już tego kremu :(
No tak, kto późno przychodzi...

Na szczęście jest internet i znalazłam ten krem w Sklepie Naturica. Zamówiłam go i teraz czekam już tylko na przesyłkę. Jak go przetestuję na pewno pojawi się o nim opinia na moim blogu. A teraz wracając do kremu.

Dla kogo krem BIOARPIL?



Krem przeznaczony jest do pielęgnacji skóry problematycznej ze zmianami łuszczycowymi, egzemą, z częstymi uczuleniami skóry, AZS. 

Krem Bioarpil ma bardzo bogaty, naturalny skład, który mi się podoba, bo zawiera składniki jakich w innych kremach na próżno szukać:

Uczep trójlistny - zawiera karoten, witaminę C, garbniki, flawonoidy, pomaga złagodzić swędzenie.
Lizozym - ma działanie przeciwbakteryjne, przeciwzapalne, wspomaga gojenie się ran.
Witamin A i E - nawilżają skórę, pobudzają procesy odnowy skóry, zapobiegają podrażnieniom i stanom zapalnym. 
Miód - ma działanie bakteriostatyczne, przeciwzapalne, jest naturalnym antybiotykiem.
Tran - regeneruje skórę, wspomaga gojenie trudnych ran, łagodzi i zapobiega stanom zapalnym.

Krem działa nawilżająco, regenerująco i odżywczo. Przywraca skórze zdrowy wygląd, zapobiega wysuszaniu skóry, regeneruje naskórek. Warto dodać, że w kremie znajdują się nienasycone kwasy tłuszczowe, związki biologicznie czynne, fosfolipidy, fitosterole.

Jak prawidłowo stosować krem BIOARPIL na łuszczycę?


Krem należy nanosić równą, cienką warstwą na skórę dotkniętą zmianami łuszczycowymi (nie wcierając). Stosować jeden lub dwa razy dziennie pozostawiając na skórze na minimum 12 godzin na dobę. Jeżeli zmiany pojawiły się na dużej powierzchni skóry stosowanie kremu BIOARPIL należy zacząć stopniowo. W pierwszej kolejności krem należy nanieść na miejsca zmienione znajdujące się na nogach. Trzeciego dnia nanieść na plecy, brzuch, ramiona, pośladki, ręce. Po upływie następnych trzech dni na pozostałe części ciała. Nie bandażować smarowanych miejsc. W celu osłony miejsc, na które naniesiono krem zaleca się zastosowanie przeznaczonej specjalnie do tego celu odzieży bawełnianej. Widoczne pozytywne działanie kremu pojawia się już po 1-2 tygodniach. W pierwszym etapie zastosowania kremu znikają łuski pozostawiając ciemne lub jasne plamy. Zaleca się bezwzględnie nie przerywać stosowania kremu. Drugi etap pozwoli na całkowite oczyszczenie skóry. Trwa to w zależności od stopnia zaawansowania zmian 4-6 tygodni. Łączny czas trwania efektywnej kuracji wynosi od 2 do 4 miesięcy. Ścisłe przestrzeganie procedury, nieprzerywanie stosowania kremu choćby na jeden dzieñ, pozwoli na uzyskanie trwałego efektu.[Źródło: http://www.sklep.bioarp.pl].

Muszę dodaj jeszcze, że aby krem przyniósł pożądany efekt nie możecie przy jego stosowaniu palić, pić alkoholu oraz zaleca się wykluczenie z diety jajek i tłustych, smażonych potraw. 

Ponieważ ten krem jest produktem leczniczym, aby go usunąć ze skóry należy myć ciało i włosy codziennie stosując mydła dziegciowe, lecznicze szampony.

I na koniec chciałam wam jeszcze polecić jedną książkę, która może wam się przydać. Jak jej nie znajdę w mojej bibliotece to sobie ją pewnie zamówię, bo widzę, że warto. Oczywiście wam o tym napiszę :)



Podoba mi się, że w tej książce zamieszczono opisy leków w wolnej sprzedaży i na receptę lekarską (m.in. nowoczesnych leków biologicznych), stosowanych wewnętrznie i zewnętrznie (maści, kremów itp.). Ponadto książka zawiera opisy suplementów diety, kosmetyków i dermokosmetyków, wyrobów medycznych oraz urządzeń specjalistycznych, które mogą pomóc w walce z łuszczycą, złagodzić jej dokuczliwe objawy i poprawić stan skóry.

PS. Poczytajcie jeszcze mój artykuł o dziegciu na łuszczycę! :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

STOP LUSZCZYCY! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka