4 HITY na temat łuszczycy! UŚMIECHNIJ SIĘ! ;)

Łuszczyca jest chorobą, której się boimy, prawda?

Ten kto nie wie co to jest łuszczyca, jak ona wygląda, skąd się bierze - boi się ludzi dotkniętych tą chorobą. Łuszczyca nie wygląda ładnie, a wszystko co nieładne budzi w ludziach odrazę.
Często zdarza się, że ludzie patrzą na mnie i boją się podać ręki, boją się podejść bliżej, myślą, że jestem zaniedbanym brudasem. To przykre, jednak nie ma się co przejmować.

Dawno nauczyłam się wyznawać zasadę:

"Nie przyjmuj się tym na co nie masz wpływu"

Jeśli jesteś jeszcze na tym etapie kiedy strasznie się przejmujesz tym co myślą i mówią o tobie ludzie, którzy nie wiedzą, że masz łuszczycę przeczytaj te HITY NA TEMAT ŁUSZCZYCY, od tak - by poprawić sobie humor, napisałam je trochę z przymrużeniem oka ;)

Uśmiechnij się!

5 HITÓW na temat łuszczycy! UŚMIECHNIJ SIĘ! ;)


1. Ludzie, którzy mają łuszczycę są zazwyczaj bardziej inteligentni i wrażliwi od tych, którzy łuszczycy nie mają. Łuszczyca to choroba duszy - tak się mówi i to jest święta prawda! Tylko wrażliwe osoby bardzo podatne na stres, empatyczne, delikatne i subtelne chorują na łuszczycę.

2. Łuszczycę łatwiej ukryć niż łysą głowę ;)
Wiesz, że drugą najbardziej wstydliwą "dolegliwością", której się wstydzimy jest łysienie? Jeszcze faceci, przynajmniej niektórzy... jakoś sobie z tym radzą. Golą głowę i starają się nie przejmować. Niestety z kobietami jest gorzej. Łyse placki na głowie, wypadające garściami włosy.. z tym trudno się pogodzić. Łuszczycy nie da się wyleczy - to fakt. Łuszczyca jest perfidna i trudna do zaleczenia - to także fakt, ale nie jest to niemożliwe! Stosuj się do moich rad, a poradzisz sobie z łuszczycą prędzej niż twojemu łysiejącemu sąsiadowi wyrosną włosy ;) 

3. Regularne stosowanie kosmetyków na łuszczycę sprawi, że twoja skóra będzie ładnie wyglądała, dokładnie tak jakbyś była zdrowa! Nie martw się! Na szczęście kosmetyki na łuszczycę nie są tak trudno dostępne jak leki na raka. Nie są też tak drogie jak ci się wydaje. 

Sprawdź moją opinie o SILKUM

4. Im lepiej poznasz swoją chorobę tym łatwiej będzie ci z nią żyć. Ja wiem, że życie z łuszczycą nie jest łatwe, ale uwierz mi, że nic nie pomoże ci lepiej niż pozytywne nastawienie. Powiedzieć ci co ja robię? Po prostu uśmiecham się i czytam czytam czytam... o łuszczycy rzecz jasna! Im więcej będę o niej wiedziała, tym łatwiej będzie mi ją wyleczyć. Mając łuszczycę na pewno musisz wiedzieć jak sobie możesz pomóc w leczeniu tej choroby dietą, kosmetykami...warto też wiedzieć jakie leki mogą ci pomóc...

O tym wszystkim przeczytasz w TEJ książce:



Lepiej Ci już?
Mam nadzieję, że pomogłam Ci chociaż trochę i poprawiłam humor.

Uśmiechnij się!
Zawsze mogło być gorzej ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

STOP LUSZCZYCY! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka