Kolagen w łuszczycy - PRAWDZIWA HISTORIA

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić prawdziwą historię o łuszczycy z kolagenem w tle ;)
Dostałam niedawno maila od dziewczyny, która czyta mojego bloga już od dawna, zresztą... przeczytajcie sami:

"... z łuszczycą zmagam się od kilku lat. Na początku nawet nie wiedziałam, że ją mam. Zaczęło się od sporadycznych wysypów, które kojarzyłam raczej z alergią. Zapaliłam papierosa i nagle na twarzy wyskoczyły mi czerwone plamy, wypiłam piwo i łokcie zaczęły być szorstkie i łuszczące. Z początku nie przejmowałam się tym zupełnie. Po prostu tuszowałam miejsca z łuszczącymi zmianami i uważałam, że samo przejdzie. Na początku przechodziło, potem przestało przechodzić. Jednak każdy człowiek ma przecież swoje granice wytrzymałości. Pewnego dnia się wkurzyłam i poszłam zrobić testy przekonana, że mam pewnie jakąś nietolerancję glutenu czy coś. Oczywiście w testach nic nie wyszło. Potem stopniowo wykluczałam alergie pokarmowe, wziewne, kontaktowe. Łuszczycę zostawiłam na sam koniec i niestety niemiło się zaskoczyłam, bo 100 razy bardziej wolałabym mieć cokolwiek innego niż tą okropną nieuleczalną chorobę. Niestety z łuszczycą jakoś trzeba żyć i ja także postanowiłam z nią walczyć. Co zrobiłam? Poczytałam trochę mądrych stron (m.in czytam własnie tego bloga, wiele ciekawych rzeczy się z niego dowiedziałam, rzeczy o których pojęcia nie miałam), odstawiłam gluten - bo jak się okazuje jego odstawienie pomaga mi w walce z łuszczycą, moja skóra wygląda o wiele lepiej jeśli nie jem glutenu. I stosuję kolagen. O kolagenie czytałam wiele dobrych rzeczy i postanowiłam spróbować. Jestem zachwycona! Naprawdę walka z łuszczycą jest o wiele łatwiejsza jeśli ma się takiego sprzymierzeńca. Ja stosuję taki kolagen i kupuję go od koleżanki, która z kolei kupuje go gdzieś w sieci od sprawdzonego sprzedawcy.


Co mi daje stosowanie kolagenu? Kolagen doskonale łagodzi i zmniejsza pole łuszczącej się skóry. W tych miejscach gdzie miałam skórę odchodzącą wielkimi płatami po stosowaniu kolagenu zmiany wyciszyły się, skóra stała się o wiele gładsza. 
Proszę niech Pani napisze o tym na swoim blogu, może taka informacja uratuje komuś "życie". Ja bardzo dobrze wiem, co dla kobiety oznacza walka z łuszczycą, niektóre osoby naprawdę się załamują, wpadają w depresję..."

Przyznacie, że mail przecudny! Dziękuję autorce. Myślę, że ten mail i ten artykuł dotrze do większej liczby osób bo czytelników mam sporo ;)

A ja dodam coś od siebie. Eliminacja glutenu faktycznie może bardzo pomóc, nie tylko w łuszczycy ale i w różnego rodzaju alergiach. Chociaż pozbyć się glutenu z diety wcale nie jest tak łatwo, bo gluten jest niemal wszędzie. Aby się dowiedzieć czy mamy dodatkowo nietolerancję na gluten warto zrobić takie badania:

1. Przeciwciała w klasie IgA.
2. Jeśli nie ma niedoboru przeciwciał IgA to wykonać w tej klasie 2 badania - przeciw endomysium IgA EmA i przeciw transglutaminazie IgA tTG.
3. Przy niedoborze przeciwciał w klasie IgA, należy wykonać badania w klasie IgG czyli 2 badania - przeciw Endomysium IgG EmA i przeciw transglutaminazie IgG tTG.

Przed badaniem pacjent nie może być na diecie bezglutenowej, to bardzo ważne, bo wyniki nie będą miarodajne.
Badania te wykonuje się z krwi w specjalistycznych laboratoriach. 

Wystąpienie przeciwciał w grupie 2 i 3 oznacza nietolerancję glutenu.
[Źródło: http://luszczyca.org.pl/p1/?luszczyca-a-gluten,84].


Jeśli natomiast chodzi o kolagen, to potwierdzam, że jest on bardzo pomocny w walce z łuszczycą. Wiadomo, łuszczycy się kolagenem nie wyleczy (zresztą łuszczycy nie wyleczy się niczym) ale można sobie bardzo poprawić skórę. Autorka maila nie podpowiada gdzie kolagen można kupić, w takim razie ja podam adres sprawdzonego sprzedawcy, oto on --> Sklep Naturica.
Kolagenu nie kupicie w zwykłym sklepie czy aptece, więc warto zamówić własnie tam. Mam ten sklep sprawdzony więc polecam.

Jeśli chcesz opisać mi swoją historię i polecić swój sprawdzony sposób na łuszczycę napisz do mnie!
POZDRAWIAM! :)

Masz dość łuszczycy? PRZECZYTAJ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

STOP LUSZCZYCY! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka